About Me

My photo
Gombak, Malaysia
"Aku tidak bermaksud kecuali (mendatangkan) perbaikan selagi aku masih berkesanggupan. Dan tidak ada taufik bagiku melainkan dengan (pertolongan) Allah. Hanya kepada Allah aku bertawakal dan hanya kepada-Nya-lah aku kembali." (Hud 11:88)

Wednesday, January 14, 2009

Salam Pembukaan

Testing...testingg....Sound Check...

Assalamualaikum semua...

Berjumpa kembali dalam dunia maya ni. Setelah beberapa lama tidak 'posting', akhirnya saya buat keputusan untuk kembali 'ngeblog'. Tapi, kali ini di alamat yang baru. Untuk pengetahuan rakan-rakan, saya tidak lagi 'posting' di blog lama (www.ibnu-ahmadiy.blogspot.com) dan insyaallah akan 'fulltime' di sini.

Sekian dulu, kita berjumpa di lain 'posting'.

BaytulFareed


1 comment:

zahidzuhri said...

gambar anta ke yang menyanyi tu? :p heheh...gurau jer..

Related Posts with Thumbnails