About Me

My photo
Gombak, Malaysia
"Aku tidak bermaksud kecuali (mendatangkan) perbaikan selagi aku masih berkesanggupan. Dan tidak ada taufik bagiku melainkan dengan (pertolongan) Allah. Hanya kepada Allah aku bertawakal dan hanya kepada-Nya-lah aku kembali." (Hud 11:88)

Friday, September 18, 2009

Ramadhan nak Berlalu, Syawal pun Menjelma!


Dalam kesempatan ini, saya Azraai bin Ahmad, 851105-02-5497 ingin:

1. mohon maaf pada semua jika ada sebarang kesalahan (termarah, terkutuk, teraniya, terguris, ter....)

2. minta halalkan (termakan, terminum terguna, ter... tanpa izin - khususnya untuk ahlul baytul fareed )

3. berterima kasih kepada semua yang (membantu, menolong, memberi, menasihati, mendoakan, men... )

4. jika ada hutang, boleh hubungi segera! (kalau nak halalkan, Alhamdulillah )

Wallahu a'lam...

Taqaballallahu Minna Wa Minkum!

P/s:- Kat atas tu ada Kad Raya ISTEMEWA untuk semua pembaca! Buka ye, tak balas pun takpe..hehe.. (double click untuk besarkan)

- malam ni balik kampung, doakan selamat di dalam perjalanan

2 comments:

zahidzuhri said...

sama2 akhi...minta ampun & maaf atas segaka salah silap...

marwan_amz said...

Srius lawa kad raya, cuma muka org yg x sepatutnya lak yg terang benderang kelihatan, hehe, maaf zahir batin....

Related Posts with Thumbnails